Japon otomobil markası Mazda, yeni dönemde birçok yenilik tanıtmaya hazırlanıyor. 2021 yılını değerlendiren ve markanın yeni dönem stratejileri ile ilgili bilgiler paylaşan Mazda Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Direktörü Tamer Atsan, 2022 yılında çip krizinin gündemden çıkacağını söyledi. Hali hazırda dört model ile bayileri ayakta tuttuklarını da aktaran Atsan, markanın yeni modelleri ile ilgili olarak da, "Mazda, önümüzdeki dönemde 10 yeni otomobilin lansmanını yapmaya hazırlanıyor. Bizim de hedefimiz öncelikli olarak e-call konusunu çözmek ve iki yıldır ithalatını e-call sebebiyle yapamadığımız en az dört modeli getirmek. Bununla birlikte tüm yeni lanse edilecek modellerden vergi açısından uygun olanlarını müşteriler ile buluşturmayı hedefliyoruz" dedi
Haber, Tatil
Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya
info@yolhaberleri.com.tr